Én már (szinte) tapasztalt nyaraló vagyok. Bár nyaralni nem nagyon járok, de van a páromnak van egy konkrét listája a bepakolandó dolgokról, amit mindig felolvas nekem. Így sosem felejtek otthon semmit fontosat. Azonban erről a listáról egyetlen dolog hiányzik: a fogkefe. Amikor a nyaralás első napján kiderül, hogy nincs nálam fogkefe, gyorsan veszek egy legolcsóbbat a boltban. Aztán jól megjegyzem, hogy ezt is fel kell venni a listára. Persze elfelejtem. Hazaérve a fogkefét jól elteszem, hogy következő alkalommal meglegyen. Persze ezt is elfelejtem...

A legutóbbi kirándulás során során, amikor szintén nem vittem fogkefét, jutott eszembe egy rendkívüli ötlet. Mindig elfelejtek fogkefét vinni, miközben a fogkefék csak gyűlnek otthon. Egyre cikibb, hogy újra és újra ebbe a helyzetbe kerülök. De végre megoldottam a problémát.

Így lettem fogkefegyűjtő.

Szerző: Destephano Winter  2014.01.13. 10:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://destephano.blog.hu/api/trackback/id/tr755755856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása